PUBLIKACJE
Artykuły związane z epidemią COVID19
Link do aktualnych danych z Serwisu Rzeczypospolitej Polskiej https://www.gov.pl/web/koronawirus
- JAK ZMOTYWOWAĆ DZIECKO DO NAUKI (ZDALNEJ)
- JAK ROZMAWIAĆ O EPIDEMII Z DZIECKIEM
- WPŁYW PANDEMII NA ZDROWIE PSYCHICZNE DZIECI I MŁODZIEŻY
- JAK RADZIĆ SOBIE Z LĘKIEM PRZED KORONAWIRUSEM
- BŁĘDY POZNAWCZE, TEORIE SPISKOWE W OBLICZU EPIDEMII KORONAWIRUSA
- JAK MOTYWOWAĆ SIEBIE DO PRACY ZDALNEJ
- ODKŁADANIE NA POTEM – O PROKRASTYNACJI
- BAJKI – POMOC W RADZENIU SOBIE Z EMOCJAMI DZIECKA
- JAK SKUTECZNIE UCZYĆ SIĘ W DOMU
- PORADY LOGOPEDY – MOTYWACJA DO TERAPII W DOMU
- ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE DO WYKONANIA W DOMU
- POLECANE STRONY WWW Z ĆWICZENIAMI LOGOPEDYCZNYMI
EDUKACJA
- KILKA SŁÓW O TRUDNOŚCIACH DZIECKA
- MNEMOTECHNIKA WE WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI
- SAMOKONTROLA UCZNIA W PROCESIE UCZENIA SIĘ
- SZEŚCIOLATEK W SZKOLE
- MUTYZM WYBIÓRCZY – ZALECENIA DLA DOROSŁYCH
ROZWÓJ
- DZIECIŃSTWO
- DORASTANIE
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA DZIECI ABC TEORII I PRAKTYKI
- JĄKANIE – WSTYDLIWY PROBLEM
- WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
- NIEPŁYNNOŚĆ MÓWIENIA
- UWARUNKOWANIA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU MOWY
- ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
- ROZWÓJ MÓZGU W OKRESIE PRENATALNYM
WYCHOWANIE
ZDROWIE
- AUTYZM
- NIEDOSŁUCH CENTRALNY
- DZIECKO SŁABOSŁYSZĄCE I NIESŁYSZĄCE W SZKOLE
- BIOFEEDBACK- NIEZWYKŁA TERAPIA
- NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ W ROZUMIENIU PRAWA OŚWIATOWEGO
- ZABURZENIA OBSESYJNO-KOMPULSYJNE U DZIECI I MŁODZIEŻY
- JAK ROZPOZNAĆ DEPRESJĘ U DZIECI I MŁODZIEŻY
DLA PSYCHOLOGÓW, PEDAGOGÓW I NAUCZYCIELI
- JAK POMAGAĆ OSOBIE W KRYZYSIE
- STRES – JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ
- KORONAWIRUS A KRYZYSY W RODZINIE, UZALEŻNIENIE, PRZEMOC
- MUTYZM WYBIÓRCZY – ZALECENIA DLA DOROSŁYCH
- ROLA PEDAGOGA SPECJALNEGO
Link do zaleceń Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego dotyczące prowadzenia terapii „on-line”: Zasady prowadzenia wizyt online w opiece psychiatrycznej
Link do darmowego e-booka „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19” pod red. prof. Jacka Pyżalskiego: E-book